Industrieel Museum wordt opgebouwd!
De eerste (wissel)tentoonstelling in het Industrieel Museum Zeeland heeft plaats gevonden.
Dijken van wijven is afgesloten met een mooi bezoekers aantal. De reacties waren positief, zowel voor de kunstenaressen als van het beeld dat de bezoeker van het museum kreeg.

De vrijwilligers zijn druk bezig met het inrichten van het museum. In grote lijnen is het plan uitgezet en vervolgens gaat men sectie per sectie inrichten.
Het magazijn, waar zoveel mogelijk producten uit Zeeland geëtaleerd worden, staat er. Het verzamelen van de producten is in volle gang.  De containers, waar het suikerverhaal wordt verteld, zijn geplaatst en kunnen worden afgewerkt.

De exploitatie groep is bezig met een educatief plan voor de scholen.
Een aantal vrijwilligers hebben een cursus gevolgd om de collectiestukken te inventariseren.

Zo werkt een groep vrijwilligers stap voor stap naar de opening van het museum in  januari 2015.
Sponsorcampagne
De ontwikkeling van het museum wordt grotendeels bekostigd door sponsoring. De sponsorcampagne is gestart. Hier kunt u alles over lezen op www.industrieelmuseumzeeland.nl.